JAVNI POZIV za odabir korisnika
I. UČEŠĆE I PRAVO UČEŠĆA
Učešće prijavom na ovaj javni poziv podrazumijeva predaju zahtjeva za dodjelu podrške -plastenika površine 100m2 za poljoprivrednu
proizvodnju i za sudjelovanje u edukativnim aktivnostima iz oblasti plasteničke proizvodnje koje će biti realizirane u skladu sa
projektom „Socijalno uključivanje osoba sa invaliditetom kroz samo-zapošljavanje u poljoprivredi“
Pravo podnošenja prijave za dodjelu podrške imaju nezaposlene osobe sa invaliditetom koja imaju prebivalište na ruralnom području
općine Tuzla, Lukavac, Živinice i Kalesija. Udruženje Bosper će ovim pozivom izabrati ukupno 6 korisnika.
II. USLOVI ZA DODJELU PLASTENIKA ZA POLJOPRIVREDNU PROIZVODNJU
Pravo na dodjelu plastenika za poljoprivrednu proizvodnju površine 100m2 mogu ostvariti sva zainteresovana
nezaposlena fizička lica – osobe sa invaliditetom koja imaju prebivalište na ruralnom području gore navedenih
općina i koja posjeduju zemljišnu parcelu ili imaju pravo raspolaganja zemljišnom parcelom sljedećih karakteristika:
– Parcela površine minimalno 150m2 ( dimenzija ne manjih od 7 x 22 m ) pogodna za postavljanje plastenika u vlasništvu ili pravu korištenja kandidata;
– Parcela sa mogućnošću navodnjavanja i obezbjeđenim minimalnim količinama vode za navodnjavanje 400 litara na dan tokom ljetnjih mjeseci;
– Nagib parcele do 2%;
– Parcela mora biti locirana u neposrednoj blizini objekta za stanovanje prijavitelja.
III. KRITERIJI
a) Status lica sa invaliditetom – dokazuje se riješenjem koje se pribavlja od strane nadležnog
opštinskog referata boračko-invalidske zaštite gdje se vodi službena evidencija (ratni vojni invalid, civilna žrtva i sl.),
dok za lica sa stečenim ili urođenim invaliditetom dokazi se pribavljaju od Biroa za zapošljavanje,
Centra za socijalni rad ili drugih nadležnih institiucija i ustanova.
b)Stanje socijalne potrebe prijavitelja (što odnosi na postojanje/nepostojanje zaposlenja, primanje naknada i pomoći,
prihod od imovine, starosnu dob lica). Primanja u porodici prijavitelja – se dokazuju čekom od penzije ili invalidnine,
uvjerenje poslodavca o visini prihoda. Pripadnost određenoj socijalno ugroženoj kategoriji – se dokazuje potvrdom
da se radi o korisniku socijalnih davanja koju izdaje Centar za socijalni rad
c) Stanje socijalne potrebe lica koje prijavitelj izdržava ili lica koje izdržavaju i/ili njeguju prijavitelja
(što odnosi na nepostojanje zaposlenja, primanje naknada i pomoći, prihod od imovine, dužinu trajanja statusa
socijalne potrebe, brojnost i starosnu dob lica (npr. maloljetna djeca)) . Višečlanost porodice – se dokazuje kućnom
listom ovjerenom od strane nadležnog opštinskog organa. Uz ovjerenu kućnu listu potencijalni korisnik je dužan priložiti
rodne listove za sve maloljetne članove i kopije ličnih karti ili CIPS-ovu potvrdu za sve punoljetne članove porodice.
IV. OBAVEZNI DOKUMENTI
– Riješenje o statusu lica sa invalididtetom.
– Potvrda o prebivalištu prijavitelja (kopija CIPS).
– Potvrda o nezaposlenosti prijavitelja – Biro za zapošljavanje. Potvrda treba sadržavati podatak o trajanju nezaposlenosti prijavitelja.
– Imovinski karton.
– Potvrda o plaćenim porezima na imovinu i prihod od imovine ili potvrda da takvih plaćanja nije bilo.
– Potvrda o primanju prijavitelja ( ček ili posljednja platna lista).
– Kućna lista (dokument po zahtjevu prijavitelja izdaje Općina).
– Potvrda o prebivalištu (kopija CIPS) – za svakog punoljetnog člana domaćinstva prijavitelja, koji je na kućnoj listi.
– Rodni list – za svakog maloljetnog člana domaćinstva prijavitelja koji je na kućnoj listi.
– Potvrda o nezaposlenosti sa Biroa za zapošljavanje – za svakog punoljetnog a nezaposlenog člana domaćinstva koji je na kućnoj listi.
– Ček od zadnje penzije za svako penzionisano lice koje živi u domaćinstvu prijavitelja.
– Posljednja platna lista za svako zaposleno lice koje živi u domaćinstvu prijavitelja.
– Izjava o tačnosti/istinitosti prijavnih podataka.
– Izjavu da su obezbjedili zemljište za postavljanje plastenika.
– Izjava da će pohađati edukaciju predviđenu u od strane agronoma Udruženja BOSPER.
V. PODNOŠENJE PRIJAVA i DOKUMENATA
Prijave sa traženim dokazima o ispunjavanju kriterija za dodijelu podrške potrebno je poslati na adresu:
Udruženje BOSPER, ul. Bukinje b.b. ( staklenik kod Termelektrane) 75000 Tuzla sa naznakom “prijava za podršku” ili lično dostaviti u prostorije Udruženje u terminu
od 08-15h.
Sve dodatne informacije, uključujući potpune informacije i pomoć za prijavljivanje na
Javni poziv možete dobiti u prostorijama Udruženja na gore navedenoj adresi i na telefon broj 035/317 030.
Javni poziv će biti objavljen i na zvaničnoj internet stranici Udruženja Bosper: www.bosper.ba
te na oglasnim tablama Općina, Centara za socijalni rad i Biroa za zapošljavanje.
Dostavljene prijave i dokazi neće se vraćati kandidatima.
Javni poziv ostaje otvoren do 06.09.2013. (petak).
Neblagovremene i nepotpune prijave neće se uzimati u razmatranje.
VI. IZBOR KORISNIKA
Izbor korisnika nakon zatvaranja Javnog poziva izvršiće komisija sastavljena od predstavnika
Udruženja Bosper i Centra za socijalni rad Tuzla i Centra za socijalni rad Lukavac.
Komisija zadržava pravo da u procesu odabira korisnika traži i dodatne informacije i dokaze
direktno od potencijalnih korisnika ili službenim putem. Kod odabira korisnika, prednost će imati
kandidati čiji je porodični standard niži.
Prioritet će se dati ženama, porodicama sa više djece, novo-nezaposlenim
i dugoročno nezaposlenim osobama sa područja navedenih općina.
Rang lista podnosilaca prijava, koja će biti definisana od strane komisije,
biće oglašena na način i mjestima gdje je i objavljen Javni poziv.
Nakon odabira sa korisnicima će se potpisati ugovor o dodjeli podrške
gdje će biti definisana sva prava i obaveze ugovornih strana.
U Tuzli, 26.08.2013.
Nezir Hodžić,
Predsjednik Skupštine Udruženja